oväntat besök .

Susanne körde iväg på ett ärende i Laholm och när hon kom hem så hade hon köpt munkar. Så jag fick sarverat mig munk och ett glas mjölk. :) Det satt bra. :) 

När jag låg här hemma i soffan och hade tråkigt så får jag oväntat besök.
Tinusen kom och knackade på dörren. <3
Hon hade med sig en blomma och ville höra hur det var med mig och hur allt låg till.
E hon inte underbar.



Nu kom min bror hem så slipper sitta själv hemma. Suss och pappa e nämligen på möte.

Susanne var snäll och köra mig in till Laholm innan eftersom jag inte kan köra själv. Men när vi kom fram så var det stängt. hmmm. Illa.
Får ringa och prata med dem imorgon.

Haa de

// Michelle

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0