what to do .

Funderar på vad som är värt att hålla fast vid?!!
Men vill ju ha lika mkt tillbaka som man själv ger.

Spelade match idag. Gick ju inte så bra. Förlorade med 3-1 mot Astrio.
Ett jävla pissväder rent ut sakt hade vi. Fy fan.
Det blåste något så in i, plus att det regnade. Inte kul. Kallt va de.
Ska inte skylla på vädret för att vi förlorade men en sådan här dag borde matchen ha blivit flyttad. Men men

Körde hem till Yasse en runda efter matchen för hade lite tid över innan jag skulle jobba. På vägen dit så kör jag förbi Christel (Emilias mamma). Hon tuttade och hade sig i rondellen och i rödljuset. haha ;)

Allt har gått bra på jobbet idag men. Under kvällen så har jag fått ont i ländryggen och det gör inte lite ont. Det typ spänner eller kanske strålar smärta. :S Svårt att förklara.

Nu ska jag sova ska upp och rösta innan jobbet sen jobb 9-21.30

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Christel

Blev det inte ett litet t för mycket där? Jag brukar verkligen inte tutta mig i trafiken, herregud vad ska folk tro. :)

2010-09-19 @ 10:15:30
Postat av: Michelle

hahaha... Det var ju lite kul... haha ojsan.. :D

2010-09-19 @ 22:13:28
URL: http://miche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0