första dagen på jobbet .

Igår va första dagen på jobbet, dock på introduktion men det e skönt att ha det så att man kommer in i det hela innan man börjar jobba "själv". Ska även ha introduktion idag med mellan 15-22.
Sen e jag ledig till på tisdag nästa vecka å då börjar allvaret. Första dagen på jobbet "själv". Spännande.
Har även fått mitt schema och oj vilka tider. Någon helg så jobbar jag från 4 på fredag em till 24 på söndagen. Låångt pass.. hehe. Tur de e sovande natt, så länge inte någon av tjejerna springer runder på natten.

De boende och personalen e helt underbara. Så glada. :D Men alla har vi ju dåliga dagar å det har tjejerna ganska ofta.. Men hej en sådan utmaning. Det ska bli kuuul.

Blir nog att vi åker ner till Halland på torsdag morgon. Johnnie ska tydligen fixa en bil efter jobbet imorgon. Menmen vi får se. Kommer vi tidigare så suprice ;)
Ska bli sååååå skönt att få komma hem till alla underbara vänner och familjen. Har inte varit hemma på 1 månad. Usch.

Bröt föresten en nagel igår..AAAAAAAJ vad ont det gjorde.. Nu måste jag ju klippa av alla de andra osså.. usch



Nä nu ska jag ringa Tina och snacka lite skit och samtidigt försöka få köket att se ut som ett kök igen.. ;P

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0