the phone call .

Ja gick ju upp kl 7 imorse för att hinna vara klar till 8.15 då jag var tvungen att köra om jag skulle hinna.

Det är nämligen så här.

Det samtalet jag fick i tisdags var från Flickhemmet Smilla i Mölnbo som jag sökt till. De ville träffa mig och vi bestämde att jag skulle komma dit på tisdag kl.13.
Igår innan jag skulle köra för att möta upp Johnnie på jobbet så ringde de igen från Smilla. Denna gången var det en som hette Anette som ringde. Hon ville då att jag skulle åka dit som igår och träffa dem, men eftersom vi skulle åka och kolla kök så kunde jag ju inte de. Så bestämde att jag skulle vara där idag kl 9.

Så uppe med tuppen idag och körde dit. Intervjun gick bra men vet inte hur den gick. De skulle komma en till efter mig så Anette ska ringa mig imorgon och säga om jag fick det eller inte.
De behöver en som kan jobba heltid och jag sa att jag var villig till det.

Anette skulle senare i dag eller imorgon ringa till mina referenser och prata lite samt ringa till min handläggare Alf på af.

Så imorgon så är det bu eller bä.

Hoppas bara att jag inte behöver jobba i påsk för det gör jag inte.


Haa de

// Michelle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0