äntligen har jag hittat den .

Älsk köte en rabarberbok till mig på GeKås förra våren och jag blev helt kär i den. Tyvärr så blev den förstörd när huset brann. :/ Men nu äntligen har jag hittat den efter all letande så fanns den på Rusta.. Wohooo vad gla jag ble. :) Älsk tror inte att det e en likadan bok men jag e nästan helt 100 på att det e den boken. Helt kär <3



Ja som sagt innan så var vi nere i Halland och träffade massa goa vänner :)
Per och angelica hade en mysig och kul fest. Det regnade men inte grät vi över de.

En massa trevliga människor

Tävlingar


Här letar Älsk upp mitt resultat från tipsrundan bara för att se vem som var bäst utav oss. Vem tro ni vann?? Jo Moi!!

Pågarna hade lite gräddkrig

Gelica och Älsk hade eget grädd- och vattenkrig

Den fina presenten de fick utan oss: 800kr i mynt på Ikea. :P
 
Jag och underbara vännen BosseBus



Sen har vi varit en del hemma hos Odgaard. Här e lite bilder på när ungarna hjälper oss att tvätta bilen. :D


Här tog de en pause och lekte lite med Trym.


Jag fick fina blommor utan Älsk när vi firade 2 år.

Trym gjorde mig sällskap när jag solade en dag

Besök utav en slända hade jag samma dag

Torkarna till bilen började leva sitt egna liv helt plötsligt. De rörde sig när de va avstända, de stod still när de va på, de gick sakta på fort och fort på sakta. De gick och inte gick precis som de ville.


Hittade ett supergulligt ägg hos hönsen på jobbet i fredags

Hittade även en av tre katter nerbäddad bland stolsdynorna

i söndags så gjorde jag fina ägg till frukost på jobbet.


Ja nu tror jag att jag har kommit i kapp.. hehe
Det blev ett långt inlägg men det e många bilder. :P

Idag ska jag börja jobba kl. 16 och jobbar tills imorgon kl. 16.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

det är kajjor som skulle landa uppe på carros tak... d va görhäftigt, hur många som helst.. gled in supersnyggt oxå =) hitch cook ;)

2011-08-09 @ 12:26:43
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0