fredag 12/8

För er som inte har hittat de små kryphålen (kommentarerna) på facebook så kan jag här med säga att jag nu mera är en förlovad liten flicka. :D
Älskling hade fixat ringarna helt själv så det blev en väldigt positiv överraskning för min del i Fredags. Blev så gla så jag började gråta och glömde bort på vilken hand ringen skulle sitta. tihii
Ringarna är superduperfina men min ring e lite stor och Älsklings lite liten så vi ska in och ändra storlekar på dem imorgon. :D
Visst e de helt underbara?!!



JAG ÄLSKAR MIN JOHNNIE ANDERSSON <3 <3 <3

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Christel i Halmstad

Grattis till förlovningen!

2011-08-18 @ 10:10:43
Postat av: Tess

Grattis!!! :)

2011-08-19 @ 21:23:43
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0