telefonnördat .

Idag har jag legat i med telefonen.. hehe

Ringt jobbet för att kolla om jag får/fick vara ledig på söndag. De ska kolla upp läget sen ringa tillbaka.
Ringt och bokat tid till älskade vovven Trym så han kan bli vaccinerad.
Ringt och kollat med olika tandläkare om de var folktandvård. När jag hittade en så ringde jag till min gamla tandläkare i laholm och bad de skicka upp mina uppgifter så att jag kunde byta tandläkare. Lite långt att åka 50 mil för att gå till tandläkaren.. hehe
Och så har jag skickat sms till en vän för att kolla om de e lediga ikväll och vill hitta på något. ;)

Nu ska jag göra min iordning, packa ihop lite saker och åka till Älsks jobb. Vet inte varför men han ville att jag skulle komma dit. De va något med ett släp. Inte vet jag vad jag kan hjälpa honom med men det märker vi.
Sen klockan 15 så ska jag och Trym till veterinären för vaccination.

Btw så var vi och lämnade in ringarna igår för att ändra storlekar och  lägga till gravering. Får tillbaka ringarna någon gång nästa vecka. De e tomt på mitt finger. :/

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0