full fart hela veckan .

Har haft en del att göra i veckan så har inte hunnit blogga. I måndags så var jag sjukt trött när jag kom hem från jobbet. Men jag hade lite energi kvar så jag bakade en toscakaka och en rulltårta.
I tisdags så jobbade jag 8-16 eftersom vi skulle ha gäster här hemma på kvällen. Älsk fyllde ju år. <3
När jag kom hem från jobbet i tisdags så var det bara att börja laga mat.
Skönt nog var jag ledig i går. Tog det bara väldigt lugnt och slappade i soffan.

Idag och lite igår så började jag slå in julklappar. Snart klar med allt. :D

Iallafall så var vi på idol i fredags å det var kul. Tjejerna var så duktiga som vi hade med. :D
Å det var så grymt mycket folk.

Inte världens roligaste inlägg men iaf något.

Lite bilder på baket kan jag ju visa.
Första gången jag gjorde toscakaka och den blev supergod. :D


Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0