jobbhelg denna helg .

Jaha då var vi där igen då alla andra får ha helg hemma medans jag får vänta till nästa helg innan jag får ta helg.. hmmm Usch de e lite jobbigt att vara på jobbet i så många dagar men jag har ju klarat det innan så.

Å ikväll ska vi till 80% åka till Globen och Idol finalen.. Det ska bli spännande.. :D
Resten av helgen vet jag inte hur den kommer se ut.. Vi kommer säker på något bra att göra.

Var ju på julbord med jobbet i förgår och det var superduper. Maten vad god och sällskapet va toppen. Myspys.


Igår ringde Nina och Pia till mig, mina "gamla" arbetskamrater på Näckrosen i Laholm... GUD vad jag saknar dem. De var på julbord på Lilla helvetet med jobbet.. När det finns tid över så ska vi ta en fika vi tre och snacka en massa skit och annat.. Längtar.

Nu ska jag gå å packa helgväskan..

Trevlig helg

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Coquina

Blev det någon Idolfinal i Globen? Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling där du kan vinna presentkort på ninasmat.se =)

2011-12-11 @ 00:09:57
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0