j***a f*****g billister .

Asså billister säger jag bara. Jag blir så frustrerad när jag är ute och kör. Alla e inte "idioter" men del.
ska ge några exempel på vad jag blir irreterad på.

Det första är när man är i tex en tunnel och man kör i det vänsta körfältet och sen ska byta till det högra eftersom man ska ut ur tunneln och man bytar snäll och i lagom tid innan man ska svänga av (precis som man lärde sig på trafikskolan). Det börjar bildas en kö eftersom det är många som ska ut den vägen. Man rullar där i lugn och ro i kön sen kör det förbi en bil vänstra körfältet ganska så fort. Den kör förbi iaf halva kön och saktar sen ner, blinkar till höger och ska in i kön. Det är tydligen fullt normalt att göra så i Sthlm men jag blir så arg. Alla här är oftast stressade när de kör men man behöver välla inte tränga sig sådär.

Andra exemplet är när man på en väg som är tvåfilig och det kommer upp skyltar om att om ca: 200m så går körfälten ihop. Redan innan skyltarna så har det bildats en kö och jag ställer mig i kön och rullar i dens takt. Jag vet redan sedan innan att filerna går ihop eftersom jag kört där så många gånger, precis som alla andra billister i Sthlm. Då kommer det bilar i full fart förbi en i vänstra fältet och kör hela vägen fram tills det inte går mer för att det bara blir en fil och blinkar höger och ska in i kön.. Aaaaarrrh



// Michelle


Kommentarer
Postat av: Tess

Gaah, så irriterande!!

2011-02-14 @ 22:04:59
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0