bakisgänget intog soffan .

1/1
Det blev en sen kväll på nyår men vi var ändå uppe vid 11. Dock så kom bara Johnnie och Per ner till Dan och Bosse i soffan sen så somnade de allihop. Eller inte Bosse för han åkte hem men de andra. ;) Jag och Emma tog på oss och tog Wilma på en liten runda. Det var en skönt promenad. :)

Efter det så la vi oss osså i soffan ett tag. Tror jag slumrade en liten stund undertiden Emma stod i duschen. Sen hoppade jag in i duschen. Efter det så skulle vi försöka få liv i killarna i soffan. Inte så enkelt. Tog ett tag innan de kom ur soffan och första man hoppade in i duschen..

När alla duschat så kom Pers syrra och hämtade oss, vi åkte inom och hämtade Bosse sen hem till Matilda som hade fest. Blev en lugn kväll för min och Emmas del men killarna drack både öl och sprit. Fick med oss Johnnie och Per hem på natten men Bosse och Dan stannade kvar för de ville fortsätta att blanda sina (äckliga drinkar om jag får säga de). De skulle sedan ha sovit hos Bosse men när vi pratade med de på söndagen så hade de sovit där.

2/1
Ställde klockan så att vi skulle komma upp i tid för vi skulle åka till Farmor vid 11 tiden men pappa smsade och sa att vi skulle åka vid 13 tiden ist så vi gick ner och kollade på Toy Story 3 innan vi körde hem.
Vi hann knappt sätta oss i bilen innan min bror och Johnnie slumrade. hehe
Nere i Malmö var det galet mkt snö. Så mkt så att de har slutat ploga, så det var inte det enklaste att köra eller att hitta parkering i området där Farmor bor.

Hemma hos Farmor var redan Faster Lotta, Faster Yvonne och kusin Marina. Vi började med att beställa pizza. Mumms. :D Sen satt vi och pratade en massa. Å så fika. En massa fika. Å mätta var vi men mer skulle vi äta tyckte Farmor. Spelade ingen roll hur mkt vi redan tagit vi skulle ta mer. haha

Stannade hos Farmor till runt 21 så var hemma vid 23.
När vi kom hem så var vi ganska så trötta efter helgens bravader så vi gick och la oss.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0