believe it or not .

Men det e sant. Man blir "sambofet". Jag har blivit det iaf. Eller jag e inte fet fet men "lovhandlesen" blir inte direkt mindre. Nä så nu ska vi ändra på den dåliga vanan.
Tror det blivit så pga att jag inte tränat så mkt som jag gjort innan. Nu tränar jag inget alls tråkigt nog.

Men idag när Älsk kom hem så hade han varit inom hos Ylva och hämtat ett matbord med stolar, entligen ett bord att sitta vid, samt en köksassistent och en träningscykel. Så nu ska här cyklas. Bye bye lovehandles. :D
Å så ska jag prova på att göra egna piroger. ;) och Johnnie ska göra korv säger han.

Idag har jag varit inne i Södertälje och träffat Ingela min coach och det gick bra. Vi gick bl.a. igenom de jobb jag sökt sen sist vi träffades.

Snart så ska jag och Älsk prova på att spela squash. Tog idag reda på vart squash hallen ligger. :) Den låg i det område som vi trodde.

Imorgon ska jag klippa/fila ner mina naglar för de e väldigt långa nu. Men bara lite. ;)
Sen ska jag se om det går att möblera om i vardagsrummet. Blev lite trångt nu när bordet kom upp bakom fotöljsoffan.

Har fortfarande inte fått in bilderna från jul och nyår i datorn. Så imorgon ska jag ta tag i det med. :D

Emil satt btw på min axel igår fast att Johnnie inte va hemma. Men han hade inte så mkt val. Han blev rädd och flög och satte sig på hallgolvet och så gick jag fram till honom så klättrade han upp på min arm och så vidare till axeln. Men han satt bara sär i kanske 3min men det e alltid något. ;D



Nu ska jag kolla lite på The Deep innan sängen.

Natti Natt

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Matilda Jönsson

Jag vet jag har med blivit sambofet! Hemskt! ^^

2011-01-13 @ 12:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0