boendestöd i rönninge .

Satt och skrev en ansökan till ett boendestöd i Rönninge igår. Rönninge ligger inte inte så långt härifrån. Det är ett nytt gruppboende som ska startas upp och de söker 12 st så man kan ju alltid hoppas. Dock så har jag ju fortfarande inte någon utbildning så får se hur det går. Men hade varit kul att få vara med och starta upp ett nytt ställe.

Skickade ansökan till Johnnie så att han kunde skriva ut den och ta med den hem.
De tog emot ansökan både på e-post och vanlig post. Eftersom jag tänkte skicka med några intyg som jag hade hemma så fick det bli vanliga posten. Dock så glömde Johnnie kuväret på köksbänken imorse så det har inte blivit iväg skickat än.
Å så e det en bit till den gula brevlådan så jag har ingen lust att gå dit. Det är några km.
Får posta den när älsk kommer hem igen.

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0