bowling och bröten nagel .

I lördags så körde jag och lämnade Johnnie vid Salem avfarten där Niklas, Johan och Jocke stod och väntade. DE skulle iväg och köra cross i Strängnäs.
Jag var själv hemma hela dagen och gottade ner min i soffan med filt, godis och film.

Vid halv 5 ca så körde jag till Tyresö hem till Jocke där killarna var. Vi åt lite pizza snackade, killarna duschade och sen drog vi ner till bowlinghallen och bowlade och drack. Jag körde så jag drack inte med killarna drack.
Ner till bowlinghallen kom även Rickard, Johans sambo Lollo och Johans syster Ebba och gjorde oss sällskap.

Eftersom killarna känner Ola som äger hallen så fick vi stanna kvar och bowla när de stängde vid 22. När vi bowlat ett tag till så gick vi över till att sjunga karaoke. Vid 1 tiden så gick vi därifrån. Körde hem Niklas sen körde vi inom Ylva och Affe på enkopp kaffe. Där stannde vi till lite efter 2. Hemma i sängen låg vi vid 3 tiden.

Det var en mkt kul kväll får jag säga. Förutom att vid mitt första kast så bröt jag min högra tumnagel. :/ Hade tidigare på dagen filat ner mina naglar bara för att jag inte skulle bryta dem men icke. Lite butter ble jag men den växer ju ut igen.

I går så var vi bara hemma och tog det lugnt. Jag gick upp vid 12 och sen gick jag och väckte Älsk vid 13 bara för att han inte skulle sova bort hela dagen.

Vid 4 tiden fick jag ut Älsk. Hade i lördags lovat våran granne Ebon att Älsk skulle komma och kolla på hennes bil som igår. Det hade hunnit bli mörkt men Älsk kunde göra en tillfällig lagning på bilen och Ebon blev superglad. :D

Idag ska jag ut och se om jag kan sanda lite på vägen för den e oerhört hal. Finns en hög med sand som e täckt med snö så ska se om den sanden går att använda om det går så ska jag strö lite från högen bort till våran uppfart.

Nu vill nog hundarna gå ut så det ska vi göra med. :D

Haa de

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0