ensam lördag .

Då var man själv till imorgon någon gång. Älsk e i Gbg med jobbet på något.
Körde och lämnade han på jobbet vid 7 imorse sen körde jag hem igen och la mig. Det var gött. :D

Idag ska jag diska bort vårat berg av disk i köket, handla, laga spagetti och köttfärsås till kvällsmat, dricka vin, äta chips och titta på handboll. HEJA SVERIGE

Veckan har varit ganska så lik alla de andra veckor. Jag har suttit hemma. Har dock fått dammsugit golven och torkat dem två gånger.
Tittade iof på handbollen i torsdags. eftersom Älsk inte gillar handboll eller sport överhuvudtaget, förutom motorsport, så fick jag sitta och titta själv. Fast hade en date men Björn. :P Vi satt och tittade ihop. Han i Växjö och jag här. :p Satt och smsade hela tiden.. haha det var kul så det ska vi även göra ikväll. :D

Var på bio igår ihop med Jimmy och Fanny. Tittade på Little Fockers. Haha den var bra. Värt att se. :D

Nu hade det varit skönt med ett badkar. Hade jag haft det så hade jag hällt upp et varmt avslappnade bad med lite skum och tända ljus och bara njuta.

En stor utmaning för mig ikväll blir att få in Emil i buren. Vi e inte redigt bästa vänner och han vill helst inte som jag vill. hehe Har jag tur så går han in i buren själv i lagom tid så jag slipper bråka med honom.. haha
Men man får ha tålamod. Han har ju inte känt mig så länge så lär ta ett tag till innan han kommer gilla mig. Sen e jag lite feg. Vill inte att han ska bita mig så "vågar" inte redigt försöka ta i han heller. Allt blir bättre med tiden.

Nu ska jag nog börja skriva en shoppinglista och sen köra iväg och handla.

Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Tess

Min lördag spenderades också själv... I alla fall på eftermiddagen! :) sen på kvällen satt jag å babe å titta på handboll vi med.

Ha en fin dag!

2011-01-23 @ 11:49:50
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Mamma

Passa på o njut bara, så länge det går. Nu har du djuren - men sen' när ungarna kommer. Alla dessa rutiner och tider och..... ja du förstår va?!

2011-01-23 @ 11:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0