halmstad x 2 .

Måndag 3/1
Sov ganska så länge. När vi kommit upp ätit frukost och lite så så åkte vi in till Halmstad för att träffa Emilia som osså var "hemma". Vi körde hem till Emilias föräldrar där hon var. Där fick vi lite fika. :) Fastnade där i 1h innan vi drog oss ner till stan för shopping.

Jag hittade

En mössa - Gina
En tröja - Gina
En röd skjorta - Vero Moda
Två linnen - H&M

När vi tröttnat på stan så kom Emilias mamma och hämtade upp oss. Hemma hos de så blev vi bjudna på stuvade makaroner och korv... mumma. Det var länge sen man åt stuvade makaroner.
När vi legat i soffan ett tag och dåsat så körde jag och Älsk och kollade på Bio, The Town.

Tisdag 4/1
Planerat sedan innan att jag och Älsk skulle följa med pappa hem till Yasse i Halmstad. Pappa skulle hjälpa henne med att sätta upp tv på väggen och så ville hon träffa oss. :D
Jag gjorde nog inte så mkt nytta mer än att säga att tv satt i lagom höjd och inte alls för mkt åt vänster ;)
Pappa och Johnnie gjorde annars allt jobb.

När vi var klara hos Yasse så körde vi hem till Veinge igen. Jag tog en snabb macka sen körde jag och hämtade upp Matilda och så körde vi hem till Sandra, Sebbe och magen. :D
Så STOR du  har blivit gumman. Snart så kommer bebben :D Bara 1 månad kvar.
Vi fikade och pratade en massa. Sandras syrra Sofisen kom med en runda. Gissa vad hon hade då. Jo en onepiece å en sådan vill jag med ha. Orättvist. :/

Vid halv 7 skulle de hem till Sandras föräldrar på middag så då körde jag och Tilda hem till henne och spelade Wii supermario.. Kul kul kul kul. :P Va hos Tilda tills Johnnie hörde av sig och sa att han och Dan hade handlat klart. Körde då hem till Dan och så lagade vi tacos och kollade två filmer. Blev ganska så sent så när vi kom hem så gick vi och la oss. Eller jag och la mig och Johnnie satte sig vid datorn och spelade. Han skulle bara spela en liten stund. Slutade med att han spelade till halv 5. Illa.. haha

Onsdag 5/1
När vi vaknat och ätit så packade jag ihop våra saker, duschade och körde sen till Tina. Johnnie satt hemma och spelade dator tror jag. ;) Efter rundan hos Tina så körde jag inom Näckrosen för att lämna lite papper. Det var tyvärr ingen där så fick inte träffat någon.

Däremor när jag var inom Torhallen och köpte godis så sprang jag på 4st. Jackpott. :D
Halv 4 så hade vi packat klart bilen och var på väg hem mot Södertälje igen.

När vi kom upp så såg vi att det snöat en del och att det antagligen skulle ligga en massa snö hemma i backen så vi skulle få svårt att komma upp för den med bilen.  Ganska så rätt hade vo där för vi kom bara halvvägs upp för backen sen stannade bilen. Vi tömde bilen och tog sen var sin skyffel i näven och skottade hela backen. Jobbigt. Men ganska så skönt att det böev gjort.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0