halland och skåne helgen .

Hello hej!!
Hemma hos Älskling efter en toppen helg hemma i Halland och Skåne.
Åkte ner i torsdags och hade tjejkväll med några av tjejerna i klassen från gymnasiet. Det var kul att träffa brudarna igen. :D
I fredags blev det en träff med syrran min och Suss. Vi tog en fika på stan ihop. Efter det så åkte jag och Yass till hennes jobb och lekte med barnen. Sen blev det en runda på Eurostop.



När kvällen kom så blev jag och Emma hämtade av Fridas pappa, vi hämtade Frida sen körde vi ner till Ekebo och vännerna.
Det regnade på dagen men när vi väl kom ner så slutade det regna och solen tittade fram.
Det var Rolandz inne på Ekebo så det blev att vi gick in både fredagen och lördagen. Det har blivit mkt dans i helgen kan jag säga. Har haft en sjuk träningsvärk i mina vader. Det har inte blivit så mkt sömn men man lever ju än så ingen skada skedd. hehe




I söndags så packade vi ihop oss från Ekebo och åkte hemåt igen allesammans. Jag åkte hem till papps och duschade sen körde han och jag ner till Malmö på lite släktkalas.



I måndags så träffade jag Jill och Jimmy och gick runder lite i Halmstad sen körde de mig till flyget så att jag kunde åka hem till Älsklingen och hundarna som jag saknat.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0