en lyckad vecka .

Som ni har läst så har jag varit iväg med jobbet från tisdag till fredag utanför Norrköping på en ö som heter Tisingö i sjön Tisnaren. Det var en fint gamalt stenhus som vi bodde i. Vi har badat, solat, haft spa, spelat spel, varit på utflykt till Parken Zoo i Eskilstuna, ätit gott, skrattat, m.m. En toppen vecka helt klart. Tjejerna har varit helt underbara.

Det mysiga huset.


haha jag e så kass.. haha hade deffinitivt solsting i onsdags när vi var på Zoo.. haha glömde helt bort hur man stavade till Eskilstuna..

En trött och varm tiger.


När jag kommit hem efter resan i fredags så kom jag hem till en sjuk sambo. Han hade åkt hem från jobbet tidigare på dagen. Förskyld, ont i halsen och ont i huvudet. Vi var bara hemma och tog det lugnt.
I lördags så skulle vi göra en massa saker men det blev bara en runda till Jula och Intersport sen fastnade vi hemma hos Jennie och Theo. Där vi var ute hela dagen och lekte med hundarna och barnen.
Igår så var vi en runda ute vid båtet och fixade ett bord till akten. Det blev finfint. :D



Idag blir det jobb 16-8.30 sen e jag ledig till nästa tisdag. På torsdag så åker jag ner mot Halland för att gå på tjejkväll samt Ekebofestivalen. :D

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0