helgen .

I fredags så var vi ute vid huset på dagen och klippte lite gräs och klöv lite ved. Det var en varm dag fykatten.. hehe
Efter det så gjorde vi oss iordning och körde till Tyresö hem till Niklas och Karin för grillning och vin.
Vi var 8st. Det var en mkt kul kväll. Vi åt , drack, sjöng och Niklas spelade gitarr. Mys på hög nivå.

Jag och Älsk sov över i bäddsoffan. Blev dock inte så mkt sömn. Vi gick och la oss vid kanske 3 då solen var på väg upp. Kl 6 vaknade jag av att det var bastu. Det var såååå varmt. Sen gick det knappt att sova fast att vi hade öppna fönster och öppen dörr ut. Så blev väl sådär ca 4h sömn. hehe

Det här e svenska sommar som man vill ha den.


Efter frukosten tog vi med alla hundar ner till vattnet och lekte. Jag badade fötterna men det var redigt kallt.
Cobra trivdes som fisken i vattnet. Hon var i vattnet under hela tiden. Trym var osså i men han gick bara tills vattnet nudda magen. hehe
Leia en av Niklas och Karins hundar gillar inte alls vatten så hon doppade nästan bara tassarna.. hehe



På kvällen var vi bara hemma och tog det lugnt.

I söndags så körde vi in till Sthlm för att möta upp Dan och Matilda som var uppe i några dagar och passade en katt.
Vi gick på Skansen och på Naturhistoriska. Det var en toppen dag. Vädret var super.





På själva Nationaldagen började jag jobba kl.16 men innan det så tvättade jag en massa och Johnnie var ute och fixade med bussen.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0