vildsvin .

I förgår när vi var ute och cyklade så blev jag jagad av ett vildsvin med ungar.. :/



Vi var ute och cyklade för att vi skulle leta upp en sjö i närheten av huset som en arbetskamrat till mig har berättat om. vi var lite smått vilsna. haha Men vi kom fram till en nerförsbacke som krökte sig 90grader. Jag stannade uppe på backen för jag försökte hitta sjön på gbs men det gick inte så bra.. haha
Johnnie cyklade ner till kröken av backen och stannade.

J- Här är ett vildsvin med 15 ungar.
M-haha nej du skojjar
J-nej det e sant. De e påväg ner för backen.

Johnnie kommer upp till mig igen med Trym.
Jag var nyfiken och cyklade sakta ner för backen och tvärstannar eftersom svinet inte var på väg ner för backen utan uppför backen.. AAAAAAAA
Jag står med cyklen neråt och få lite halft panik eftersom jag lärt mig att vildsvin inte e så snälla när de har ungar. Jag stöpplar runt med cyklen samtidigt som jag hychar mot svinet som kommer närmre.
Svinet springer sen in i skogen.
Jag hann dock inte se några ungar :(

När vi sen står båda två uppe på backen igen så ser jag att grisen kommer ut från skogen efter Trym. Som tur va så han jag kalla till mig Trym innan han la märke till svinet och så hychade jag bort svinet.
Sen cyklade vi ner för backen och hittade sjön. :)
Men jag var lite nyfiken och ville se svinet igen men familjen hade då sprungit in i skogen. :/

Det närmaste jag har kommit ett vildsvin kan jag säga... Å tur att inte Cobra var med för hon hade sprungit efter svinet.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0