emil städar .

I lördags så var vi på 30 års fest i Tyresö. Niklas fyllde 30 i fredags nämligen. Det var en ca 50 pers där vilket jag enbart kände totalt 5. hehe Men lärde känna några till under kvällen. :D

Det var en mkt kul kväll får jag säga. Det började med lite mat, tacobuffé. Efter kaffet så var det en lite bowling tunering. Jag hamnade i samma lag som Tommas och en skitskön kille som heter Daniel eller som han kallades Brunte. ;P
Vi var inte superbra på att bowla men vi hade askul ihop. haha ;P

Efter turneringen så var det fritt att göra vad man ville. Det fanns bowling, dart, biljard och karaoke. Vi bestämde oss för att bowla lite. Johnnie gjorde dock något oerhört roligt när han bowlade. Det kanske inte var lika kul för honom men vi hade kul. haha. Han lyckades spräcka sina byxor när han kastade iväg klotet. haha Det såg rätt kul ut och så lagade vi det med svart och gul varningstejp. haha

Har tyvärr intenågon bild på hur jag såg ut i lördags men jag var lite söt iaf. :P


Emil är på städhumör idag och han har en bra fantasi för att få det att gå bättre. Han har tuggat loss ena klockan på hans hängleksak  och använder den som skopa för att slänga bort mat och skal han inte vill ha i matskålen.



Det blir nog fint i hans matskål men inte på golvet under hans bur där jag måste städa. Det ligger mat och skal överallt runt och under hans bur för tillfället.


Haa de

// Michelle

Kommentarer
Postat av: Yass

Hahahahahahah

så jäkla söt han är

2011-03-23 @ 15:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0