helgen .

Har haft en mkt trevlig helg hos mamma i helgen.
Kom dit i fredag kväll lite efter 10. Det blev en lugn kväll i soffan med mamma och alla 5 syskon. Myspys.

I lördes sov vi tills vi vaknade självmant. Eller ja iaf resten av familjen. Själv var jag tvungen att gå ut med Trym vid 6.30 för han gnällde. Eftersom jag gick ut med Trym så tog jag även med Joker ut. Det blev en lagom runda. Sen gick ja och la mig igen... hehe ;P

Upp sen och göra sig i ordning för 80 års kalas hos morfar. Dit kom nästan hela släkten + morfars två systrar från Danmark Bornholm med respektive. Det var en stor överraskning för morfar. Han visste inte att de skulle komma.
Det blev god mat och fika och en massa snack och skratt. :D Precis som det brukar vara när hela släkten träffas.

Efter att vi varit hos mormor och morfar så åkte vi och kollade in fam. rose nya hus. Det var mys. Alla andra hade redan varit där utom jag eftersom de firade jul där. Efter att jag kollat runt lite så satte vi oss alla i soffan och pratade och tog det lungt.

Sen hem och hade familjekväll med spagetti och köttfärsås, melodifestivalen och godis. ;P

I söndes så körde vi till GeKås en runda och shoppade. Blev en lagom snabb tur där borta och lagom billig. Ingen kom över 800 spänn så det var bara en "nödvändig" tur på GeKås ;)

Jag och Älsk var hemma här hemma igår ikväll rund 21. Jag körde hela vägen hem och var lagom trött när vi kom hem. Packade upp GeKås påsarna sen gick jag och la mig. Somnade på fläcken.

På schemat idag står de
skicka brev till A-kassan
ringa tandl i laholm
skriva ansökan till swedbank, Skickad

Ja det e välla de än så länge.

Haa de

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0