slut på gas .

Igår när jag stod och lagade mat så tog gasen slut :O
Risen hade bara precis börjat småkoka när den tog slut så what to do know??!!
Gjorde laxen i ugnen så den var ju snart klar. Stoppade in grytan med ris i ugnen och riset blev perfekt. ;)
Dock så blev det ingen sås till maten men det gick ändå. Åt avokado till.
Lite tort men det var mkt ätbart.

Men dumma Michelle brände sig på handaget till grytan. Jag hade tagit ut grytan och ställt den på spisen och tagit av locket utan problem. Men när jag skulle se om all vatten hade kokad bort så utan att tänka tar jag tag i handtaget och bränner mig.. AAAJJJ. Som tur va så tog jag bort handen ganska så fort så ingen större skada men det gjorde ont ända tills jag somnade. :/

Sen så skulle jag dela avokadon och då slant jag lite med kniven och satte spättsen rätt i vänstra långfingret.. AAAJJ. Samma hand som jag brände mig på. OTUR.

Å allt e gasens fel. Dumma gas.

Men idag ska vi till arkitekten igen och prata inredning som golv och dörrar och sånt. :D
Kul kul kul.
Å nästa vecka är den vecka 10.. Wohoo

Nu ska jag klä mig varmt och gå ut och leka lite med hundarna.

Klippte naglarna igår, från 8mm-2mm. Ganska så skönt faktiskt. :D
Ovant med korta naglar men de blir snart långa igen.


Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0