städdag i går .

Eftersom Emil städade så fint i sin bur igår så tänke jag göra desamma i huset.
Det blev dammsugning på hela undervåning samt trappan upp, ordentlig städning och undanplockning i köket, röjning i hallen, 3 maskiner tvätt blev tvättat, renbäddat i sängen, gjorde iordning en hylla till Johnnies papper och så började jag på cheesecaken. Sen var jag ute och hackade bort lite is med.

Idag ska jag göra klart cheesecaken, skotta lite snö och sen bara göra det jag har lust till.

Var ute i söndags och skottade bort snö från uppfarten så att den snabbare skulle bli bar och fin från isen under samt hackade bort is där de låg i tjocka lager. Vet inte hur länge vi var ute men när jag skulle gå och lägga mig på kvällen så hade jag minsann fått lite färg i ansiktet, det kändes skönt :D

Nu ska jag ta med mig hundarna ut till solen och skotta lite snö så att Älsk så snabbt som möjligt kan ta fram sin lilla Honda.



Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0