shit va rädd ja ble .

Hahahaha

Låg ute och solade innan en stund och hade med mig mina jeansshorts ut ifall det var så att jag var tvungen att springa efter någon av hundarna. När jag gick in så glömnde jag shortsen.
När jag gick ut och skulle hämta dem och mobilen, som jag lagt under dem för skydd mot solen, så fick jag mig en liten överraskning.
När jag tog upp shortsen och mobilen så såg jag att där låg en orm. Den låg och fräste en massa.
Är inte rädd för "husdjursormar" men jag e lite smårädd för vilda ormar, så skickade in hundarna ingen ganska så snabbt, tog shortsen och gick in.
Tittade sen på nätet och såg att det var en snok, allså en ofarlig orm. (jag tror iaf att det va en snok)






Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Tess

Usch för ormar! :(

2011-05-11 @ 16:53:47
URL: http://isset.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja gumman - det ÄR en snok!!! Kramen

2011-05-12 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0