vilken upplevelse .

Nu vet jag hur en svensexa kan gå till.. haha det var kul. :D
Eftersom de var 14st killar så behövde de två st som kunde köra var sin buss. Jag var den ena som ställde upp och den andra var en kille som även medvärkade i svensexan. Så det var jag och 14 killar som åkte runt i tyresö och i sthlm.

Å första gången jag körde en handikappstaxi/buss. Var lite smått nervös i början men det gick riktigt bra. :P

Det började med att de kidnappade Niklas utanför ica på strandtorget i tyresö. Niklas blivande fru lurade iväg honom att åka och handla lite saker till henne eftersom hon låg i halsfluss.
Sen körde vi till sveavägen i stan och killarna provade på poledancing. Niklas iklädd rosa alldeles för små träningsbyxor, svart nät  t-shirt och röd lång peruk. De var väldigt kul att se. Många killar var dessutom riktigt bra. ;P

Efter det så blev det lunch på Jensens böfhus. Mummsit värre.
Sen blev det Tyresö centrum och några sånguppträde iklädd tajta blanka byxor, vitt nätlinne och en vitgrå peruk och som accessoar ett 5m långt fiskespö.

Innan jag körde hem körde jag killarna till sista stället där Niklas skulle få köra vattenskoter och utföra olika uppdrag. Kvällen slutade sedan i ett hus långt ute på Tyresö.

När jag hämtade Johnnie på natten så var de killarna som var kvar väldigt glada i hågen. :D Å Niklas var mkt nöjd med dagen.

Det var verkligen en upplevelse.. hahaha


Igår så var jag och älsk vid huset och kollade och funderade. Vet inte redigt om vi kom fram till något men det märker vi när huset börjar ta plats.

Vi var även i Gnesta och käka pizza. åå min gud vad stora pizzor.. de hängde över kanten på tallriken... Blev mega mätt. Orkade inte hela pizzan men åt nästan upp hela.. Duktiga jag.



Älsk har puttat på sin pizza så den ligger väldigt mkt mer över på denna sidan än andra. Men de va stora.


Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0