lite så där bara .

hmmm jag vet inte redigt vad jag ska skriva jag ville igentligen bara lägga ut lite bilder.. hehe

I fredags så var vi hemma hos Jimmy och Fanny. Vi åt och drack gott. :D
Älsk och jag sov på en madrass på golvet vilket även hundarna tyckte de skulle göra. Så på våran madrass sov jag, älsk, Cobra, Trym och ibland Freja. Hundarna får för övrigt inte sova i sängen.. hehe





I lördags så började vi bygga skyddet till båten.. Det blev dock mörkt fort för vi kom igång sent. Innan på dagen var vi med Fanny och Jimmy i Nacka och kollade på bilprylar och lite bilar.




Så vi fick åka dit en runda igår med. Då gick det mkt bättre. Nu ska vi bara fixa en pressening att sätta över. Och lite stöd bräder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0