jag vill inte ha helgen .

Alla längtar till helgen, alla utom jag. Jag längtar till nästa vecka då jag får ha helg.. :/
Jag drar mig för att gå och packa helgens väska. Då kanske det tar längre tid inna jag måste åka till jobbet ;) Man kan ju alltid önska.

Ska ju jobba tills på måndag morgon.. :( E tvungen att göra det för att få ihop mina timmar. Å ensam e jag med på jobbet.. Eller nja inte helt och hållet men nästan. :/

Tre dagar och tre nätter i från min älskling.. :( Det e kämpigt. O yes its sucks.

Men men finns just nu inte så mkt att göra åt saken.

Vi får se det possetivt... Vi får hitta på en massa roliga saker på jobbet så att tiden går fort.

Ha en trevlig helg allesammans.

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0