efter tre veckor .

Wohooo... finally så kom våra kanaler tillbaka.. Tog bara tre veckor... Uppspelt som ett barn på julafton satt jag idag innan jobbet och kollade på tv... sååå sköööööööönt.

E btw på jobbet nu och ska snart gå och nana. E såååå trött och lite kissinödig faktiskt. ;)

Vi får välla se vad denna helgen på jobbet har att erbjuda. Slutar ju inte förens på söndag kl 11. :/
Hoppas på att dagarna går fort. Saknar redan min älskling och vovven Trym som jag satt och mös med i "hund" soffan idag. Så gooooos. (Cobra e inte hemma om jag glömt säga det)

Har ju glömt att säga att vi har fått tillbaka våra ringar. Nu sitter de som de ska. Fast... hehe

Ja mer har jag nog inte att säga just nu.

Natti Natti

// Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0