inga hoppbilder än .

Har inte orkat lägga in dem på datorn ännu.. hehe
Men ni kan få en bild som jag tog med mobilen. Klubbstugan eller vad man kallar det.



Men i helgen så var vi nere hos mamma i Varberg. Alla syskonen var där. Vi målade om Nillas rum, kollade på film, var på GeKås, skrattade, spelade Hugo på ps3, spelade kort, träffade mormor och morfar, hade hundvakt åt Trym när vi var på GeKås, hämtade syster vid tåget, bråkade, osv osv.. hehe

Men i det stora hela så var helgen kanon.

Det började med att jag slutade vid halv 3 på jobbet i torsdags, Johnnie var hemma och sjukanmäld, ont i huvet. Vi möttes på vägen och körde ner mot Arboga där vi lämnade Hondan :(. Älsk hade bytt den mot en grävmaskin. Han var super lycklig. :D

Körde vidare ner mot mamma. Hade ont i huvudet större delen av vägen så jag körde större delen av vägen. Han sov i baksätet.

Ja å så vad det helg. :D

Körde hem i Söndags. Jag körde hela vägen hem men Älsk höll sig vaken hela vägen. :D

Måla måla måla

Alexander och jag spelade ps3<3

hugo... haha de va kul.. :D


Sen ringde de från Arboga i måndags och sa att de som skulle ta Hondan dragit sig ur så vi fick sätta oss i bilen igår och åka ner till Arboga vid 16 tiden för att hämta Hondan igen. :/

Idag är jag ledig men imorgon är det jobb igen och fram till söndag.

Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0