ont i hjärtat .

hur långt kan man gå?
hur lågt kan man sjunka?
hur kasst kan man må ?
om jag tappar fästet å trillar ner ska jag klättra upp igen.

finns inte ord för dig, du är helt enkelt inte en riktig pappa.


Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat att läsa detta.. Ingen ska behöva känna såhär.
Men det är tyvärr sant och det är mycket bättre såhär.
Lillasyster du är en ängel, min förebild och jag älskar dig.
Jag vet att du har det svårt men vi finns för dig. Du har inte 5 syskon och en
stor fet superbra släkt för ingenting och en mamma som älskar dig mer än någonting.

<3 <3 <3

Lillasyster jag finns för dig även fast jag bor 50 mil bort. Luft luren och jag kommer om det e det som behövs.

Älskar dig

Storasyter Michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0