svamp .

Har ju passat barn i helgen.. Fullt upp hela tiden hade vi kan man ju säga.. hehe
Tråkigt nog så blev ju alla tre barn förskylda. Men de har ändå varit ganska så glada.

I lördags så åkte vi allafall ut till huset och grillade korv i kåtan. Efter att vi ätit så gick vi ut i skogen och letade svamp. vi hittade en del svamp faktiskt. Vi var inte ute så länge men fick ihop en hel korg iaf. Lite svårt att gå i skogen med tre barn varav det ena ville bli buren. Men det gick bra ändå.



Är en aning trött idag. Varit vaken sen innan 6 imorse.. huu.. Har ingen lust att gå och lägga mig för då försvinner hela dagen. Får bli att slappa famför tv istället tills Älsk kommer hem.

Känns som om jag håller på att bli lite förskyld. Är lite "snorig" i näsan och så nyser jag lite. Å så har jag en konstig känsla i halsen. Så jag har fallit för grupptrycket och blivit lite förskyld. Shit happends. Ja så säger ja gnu iaf tills jag ligger i sängen och inte orkar gå upp.. hehe :P

Kommentarer
Postat av: ∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

jag vill oxå plocka svamp!!!! försöker locka med yasse att plocka på söndag men hon verkar inte så pepp på det ;/ ser GOTT ut!! =)

2011-09-19 @ 16:59:35
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/
Postat av: ylva

Vad mycket ni hittade,fast ni hade småbarn att konka på.Affe var ute med emma och kollade våra ställen,men det blev bara några dl trattkantareller.Det där med förkylning,som jag alltid fick när jag var barnvakt,har jag ett jätte bra tipps på.Köp ionosil en flaska.Sen jag började med det så har jag inte fått halsfluss eller någon kraftigare förkylning på 2 år.Gå in på www.Bodystore.com och läs om detta,som du kanske har sett så har jag alltid en flaska står vid datan.Många kramar till dig o jompa.

2011-09-19 @ 22:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0