jobb eller inget jobb .

Gav frågan till platschefen i förra veckan om vad jag hade för anställning och va som skulle hända i April när mitt nuvarande anställningsbevis går ut. Han kollade upp det och gav mig svar i måndags.

När anställningsbeviset går ut så blir du anställd en månad i taget, detta dels pga att socialnämden vill att man ska ha utbildat folk på sådanna här jobb.

SSSSUUUUUUUUCK

Så roligt va det med de.

I december eller i januari så sa chefen att hon hade två tjänster förmycket. Igår va det en kvinna på "arbetsintervju" vilket vi fick vara med på. Då säger chefen att kvinnan var där för att det behövs mer personal.

Jag tyckte inte det var så himla kul att sitta där inne den 1h vi gjorde. Hon verkar superbra och jättetrevlig men jag kände ingen lycka i det eftersom jag tror såhär....

Blir hon anställd så åker jag.

Inte på jättehumör för att åka till jobbet idag.

Men men än har jag inte fått det svart på vitt.

Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejhej gumman!

Usch då inge kul, hoppas de löser sig <3

Puss

2012-02-11 @ 21:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0