mitt lilla hjärta .

Det gör så ont i hjärtat att se min älskade prick så nere.. :'(
För ett bra tag sen så fick Trym en tagg i svansen. När jag tog ut taggen så började det blöda och det slutade aldrig. Vi har försökt allt. Vi har köpt en krage till honom, vilket han tog isönder, försökt linda svansen, vilket han tog bort. Gjort en egen liten krage till svansen, borttagen. Å när han dragit bort linder och tejp från svansen så han han även dragit bort en del päls. Han e så jävla envis så vill han något så blir det så. Han har bokstavligen talat plågat sig själv för att få bort sakerna från svansen.
Vi gjorde ett sista försök genom att köpa en munkorg men icke. Även den kommer han ur.. SUCK
Så nu får jag nog ta ner honom till veterinären. :/

Mitt prickiga hjärta <3


Haa de

// Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0