gräddkola .

Efter att jag städat så latade jag mig i soffan ett tag sen gjorde jag gräddkola. De ble superduper goda och Johnnie gillade dem. :D Gjorde efter orginalreceptet jag har men hade i lite nötter med. Pricken över i't. ;P



Johnnie var hemma lite innan 22 igår. När han var på väg hem så ringde han och sa att han snart var hemma. Vi pratade lite och så säger han helt plötsligt att han har en nyhet att berätta men att jag fick vänta tills han kom hem. Kom på några saker det kunde vara men inget var rätt. Det var ingen som var gravid, han hade inte köpt bil och inte hittat ett jobb till mig men han hade fått ett papper.

Han tar fram pappret som är en ritning på ett hus. Vårat hus. :D Han hade fått det på mejlen. Dock fanns det en del saker vi ville fråga om huset så vi skrev en liten lista som Johnnie sen ska ta upp när han pratar med dem igen. Skulle vi vara helt nöjda med ritningen och så så skulle de börja jobba så fort som möljigt... Weeiii
De har allså varit folk ute vid huset ändå. Nu börjar det hända saker.. :D

Eftersom jag var hemma själv till kvällsmat så blev det bara korv och makaroner för min del. Men till min tv-kväll så blev det vin och chips.. hehe

Tiden gick faktiskt fortare än jag trodde igår. Alla timmar bara flög förbi. Helt plötsligt så var älskling hemma. Ja efter nästan 16h.

Trym har nu nästan slutat skälla helt på grannen. Han börjar känna igen henne nu när vi e ute. Igår skällda han kanske bara 2-3 gånger sen var det bra. Han var till och med ända framme vid henne och deras voove Molly. Molly var dock lite reserverad å Trym som var så sugen på att leka. Han hoppad fram och tillbaka och verkligen försökte få igång Molly men hon bara stod och glodde. hehe Stackars Trym han ville ju bara leka. Vi gick ner till hagen ist han och jag och sprang lite.

Haa de

// Michelle



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0