egna piroger .

Gjorde egna piroger för första gången igår. De var klart godkända men finns en del att slipa på.
Älsk åt iaf fyra st igår så det måste ha varit godkända hos honom med ;)
Till nästa gång ska jag kavla degen smalare. Var nog mest det som jag inte var nöjd med. Sen svämmade tsk måttet över när jag skulle ha i saltet men Älsk tyckte inte att de var för salta. Kanske han var lite snäll där, kanske, jag vet inte.

De ser okej ut iaf. Det måste ni hålla med om. :D



Kanske att jag bakar bullar idag. De har ju tagit slut. :D

Haa de

// Michelle


Kommentarer
Postat av: Malin

De ser jätte goda ut gumman!!! VAd hade du idom???

2011-01-13 @ 14:53:46
Postat av: Michelle

Jag hade i köttfärs, champinjoner, tomatpyré, vitlök, lök, ost och kryddor.

2011-01-13 @ 15:09:22
URL: http://miche.blogg.se/
Postat av: Maria

Dom ser riktigt goda ut... mums

2011-01-13 @ 22:03:04
URL: http://marialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0